Bilim ve Sanat Merkezleri'nde öğrenim gören öğrencilerin;

- Dijital dünyada üretkenliklerini kullanmaya teşvik etmek ve eğitim ile eğlenceyi bir araya getirerek öğrenmelerini desteklemenin,

- Kendi eğitsel dijital oyunlarını geliştirerek teknolojiyi öğrenme aracına dönüştürme fırsatına sahip olmalarının; bu yolla yalnızca tüketen değil, aynı zamanda üreten bireyler olarak yetişmelerini sağlamanın,

- Oyun geliştirme sürecini deneyimleme ve kendi fikirlerini hayata geçirme şansı sunarak, öğrencilerin üretkenliklerini ifade etmelerinin ve grupla çalışma becerilerini artırmanın, ayrıca BİLSEM'ler için oluşturulan e-içerik ekosistemine de katkı sunmalarının amaçlandığı "BİLSEM'ler Arası Eğitsel Dijital Oyun Yarışması" sonuçları açıklandı.

Genç ofisler gençlerin hayatına değer katıyor Genç ofisler gençlerin hayatına değer katıyor

Yapılan değerlendirme neticesinde ilkokul, ortaokul ve lise kategorilerinde dereceye giren oyunlar aşağıdaki tabloda gösterilmiştir. Ödüllerin takdimi için ilgili Bilim ve Sanat Merkezleri Müdürlükleri bilgilendirilecektir.

Kategori

Oyun Adı

BİLSEM Adı

İlkokul Kategorisi

İngilizce Öğreniyorum

Adana Seyhan Bilim ve Sanat Merkezi

Matematik Yolu

Eskişehir Emine-Emir Şahbaz Bilim ve Sanat Merkezi

Matematik Parkuru

Denizli Nezihe-Derya Baltalı Bilim ve Sanat Merkezi

Ortaokul Kategorisi

Dedektif Cevdet

Eskişehir Emine-Emir Şahbaz Bilim ve Sanat Merkezi

Element Öğren Eğlen Dene

Niğde Akşemseddin Bilim ve Sanat Merkezi

Elementeryum

Denizli Nezihe-Derya Baltalı Bilim ve Sanat Merkezi

Lise Kategorisi

Biyo

Kütahya Bilim ve Sanat Merkezi

Word Trainer

İstanbul Zeytinburnu Bilim ve Sanat Merkezi

Nuh'un Gemisi

Eskişehir Emine-Emir Şahbaz Bilim ve Sanat Merkezi